luni, 16 octombrie 2017

Sunt încă aici, sunt încă cu voi



Sunt încă aici, sunt încă cu voi
Deşi uneori de vânt mă îndoi,
Şi ploile spală povara din noi
Sunt încă aici, sunt încă cu voi .

Un înger trimite un gând luminat
Mi-e greu să respir decând a plecat,
E cald sau e frig, nici nici eu nu mai ştiu
În cupa de viață se-aşterne pustiu.

Un zâmbet agață o lacrimă tristă
Mi-e dor să mai ştiu că iubire există
Prieteni pierduți în vremi de furtuni
Nu suntem, Doamne, nu suntem mai buni!

Un zâmbet, un cântec se pierd în uitare
Suntem prea prinşi în a vieții vâltoare,
Macină timpul anii din noi
Suntem, Doamne, suntem prea goi!

Nu spune nimic!.. de fapt, nici nu spui,
Îmi doresc să ajungem la clipa dintâi
Orgolii se-mpart fără noimă-ntre noi
Sunt încă aici, sunt încă cu voi.

Ana-Maria Bocai 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu