luni, 12 octombrie 2015

Dor de tine




Când luna scaldă noaptea cu ale ei sclipiri
Și ochii tăi văpăi privesc la mine,
Topeşte timpul gol rămas în amintiri
Aş vrea să ştii cât te iubesc pe tine.

Adoarme gândul meu, se sprijină pe-o stea
Și deapănă poveşti cu prinţi şi zâne
Doar inima-mi vorbeşte despre dorinţa mea
De clipele de dragoste puţine.

Îmi sprijină fiinţa şi-n vis cu tine sunt
Mi-e atât de dor să-mi fie dor de viață,
Să fiu iubita ta şi-n gesturi de alint
Să te opreşti cu buzele-ţi pe faţă.

Să-mi mângâi ochii trişti ce lacrimă au plâns
Și-au strâns poveşti de nimeni neştiute
Departe sunt acum, într-un trecut ascuns
Le-ai ridicat ziduri ce nu pot fi trecute.

Iubeşte-mă acum, al tău copil să fiu
Candoarea lumii fie prinsă-n ele,
Și dragostea ta pură, mereu ca focul viu
S-adape ca o ploaie deşerturile mele.

Ana-Maria Bocai 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu