miercuri, 23 martie 2016

Zbor frânt într-un adio cerut


Cine poate să ne fure iubirea? 
Cine poate să smulgă visul meu?
Cine poate să-ţi ascundă privirea? 
Iubirea mea e cu tine şi eu.
Cine poate să îmi ia din amintire 
Chipul tău în suflet de mine pictat?
Cine să creadă că despărţirea 
Poate răni vreodată un suflet curat?
Departe, departe sunt zilele noastre
Plecat pe drumul tău eşti şi tu 
Cine trupurile noastre desparte?
Cine dragostei îi spune nu?
Şi în fiece seară te-aduc mai aproape
Cu gândul te îmbrăţişez mereu
Doar existenţa ta îmi e mângâierea
Clipei trecute ce-am fost tu şi eu.
Şi de acolo de unde traiul îţi depeni
Până la mine ajunge hoinar 
Doar zâmbetul şi vocea-ţi caldă 
Desenează în mine timpul fugar.
Aş vrea să mai simt măcar în amintire 
Dulce şi pătimaş al tău sărut
Zâmbet născut din cântec şi fericire 
Zbor frânt într-un adio cerut.
Ana-Maria Bocai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu