miercuri, 4 septembrie 2013

Eu cred ca mai exista iubire

Eu cred că mai există iubire


Din sărăcie sufletească nu se naște nimic,
Cuvântul î
și pierde esența,
Răsună gol, lipsit de sens,
Într-o lume împietrită ,
Lumea oamenilor fără suflet.
De ce să îmi spui “
iubito”
Dacă sufletul tău , atât cât mai ai , e arid
Și orice sămânță de sentiment
Piere înainte să încol
țească ?
Din inimă
Ți-am trimis o ploaie de iubire,
Credeam că asta a
ștepți însetat,
Ca să cre
ști cu ea un câmp de flori.
Ploaia lovindu-se de sufletul tău
S-a transformat în cristale de ghea
ță
Și a căzut pe jos
Cu un zgomot dureros.
Le voi strânge cu grijă
Și le voi transforma în altă ploaie,
Pentru că eu cred că mai există iubire.
Cândva am văzut o piatră
Care săruta picăturile de ap
ă,
Ce-i mângâiau
obrazul îmbătrânit de vreme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu